Contact Form

Name

Email *

Message *

Cari Blog Ini

Natalya Sumska Moscow Ukraine

Новини України: Наталія Сумська – про те, як не втратити себе і знайти сили в найважчі часи

Інтерв'ю з видатною українською акторкою

Акторка Наталія Сумська переживає важкі часи разом з її рідною країною Україною. Але навіть в цих складних умовах вона залишається символом стійкості та надії для багатьох українців.

В ексклюзивному інтерв'ю для нашого видання Наталія поділилася своїми думками про те, як справлятися з викликами війни, знаходити сили у важкі часи та не втрачати себе.

Ідентичність у час війни

На запитання про те, як вона зберігає свою ідентичність як українки в умовах війни, Наталія відповіла:

"Моя ідентичність незмінна. Я – українка, і ніякі зовнішні сили не зможуть цього змінити. Моя мова, моя культура, мої традиції – це те, що робить мене тим, хто я є."

Наталія наголосила на важливості єдності та підтримки серед українців під час війни. Вона закликала всіх об'єднатися і підтримати тих, хто бореться на фронті, а також тих, хто постраждав від війни.

Знайти силу в темні часи

На питання про те, як вона знаходить сили в такі важкі часи, Наталія відповіла:

"Я черпаю сили з любові до моєї країни, мого народу та моєї родини. Знаючи, що я не одна, що ми разом у цьому, надихає мене продовжувати боротися."

Наталія також зазначила про важливість звернення за допомогою, коли це необхідно. Вона наголосила, що кожен переживає війну по-своєму і що не соромно шукати підтримки.

Послання надії

Завершуючи інтерв'ю, Наталія залишила послання надії для українців та всього світу.

"Я вірю, що ми переможемо. Наша сила, стійкість та єдність зламають будь-які перешкоди. Ми не дозволимо війні зламати нас."

"Я закликаю всіх підтримати Україну в цей важкий час. Ваша допомога та молитви багато для нас значать."


Comments